Magont

Har väldigt ont. Det svider vid det partiet av tjocktarmen som är inflammerat och jag mår illa. Blodet är tillbaks. Jag blir så orkeslös och... deppig. Allt detta får mitt humör och självförtroende att gå i botten, även om jag vet att det tillslut kommer bli bra. Allt har sin tid.

Känner inte något sug efter att blogga. Jag har helt lämnat allt offentligt känns det som. Fejsboken uppdaterar jag typ varje dag men jag förstår inte riktigt varför. Har slutat läsa bloggar, har slutat gå in på hemsidor som jag vet mina vänner klamrar sig fast vid. Jag läser nyheterna på Expressen och Aftonbladet. Ibland DN. Jag spelar beroendeframkallande spel på olika sidor. Tre i rad, snake, gissa ord, skapa ord, klä på tjejer, sminka tjejer, inred rum... Det känns lite löjligt om jag tänker på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0