Lillejulen

Hej och hå.

Jag håller på att svullna upp efter en stor portion julmat. Har rullat köttbullar tillsammans med mor min och efter ett träningspass kunde jag äntligen sätta tänderna i alltihop. Aomnom..!

Imorgon ska vi eventuellt till Kristianstad - om det slutar snöa och halkan lägger sig. Annars blir det en familjejul med eventuell kort bilfärd bort till mammas sida av släkten så vi upprätthåller en något sådär social ställning över helgen. I vilket fall så kan jag bara säga att jag nu avsäger mig all plikt gentemot bloggen, tills dess att jag får lust att skriva något. Det kan bli imorgon natt eller om två veckor. I vilket fall så får alla ha det så fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0