Hemma

Nu har jag fått min dom och det är precis så som jag känner mig - jag är fullt frisk. Blodproverna är bra och även om de har kunnat utvisa att jag har ett förhöjt värde på tarmen (där 100 är normalt och jag har gått från 2000 till 800 på ett år) så gör det varken från eller till eftersom jag inte har några besvär. Jag ska fortsätta medicinera som vanligt och låta livet rulla på. Ska höra av mig om det blir besvärligt, annars har vi lagt nästa besök först om två år - en evighet framåt i tiden alltså.

Det är kanske svårt att tänka sig hur glad jag är, men nu ska jag laga havregrynsgröt och krypa upp i soffan till Dr. Quinn för att fira. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0