Det nya året

Well, imorgon är det ett nytt år. En summering är på sin plats och det är precis vad jag har gjort - i min dagbok. Ja, jag skriver fortfarande dagbok, likt Bridget Jones. Ända skillnaden är väl att min innehåller lite mindre engelska svordommar och en aning fler dagar där det bara står "aaagrhrjrhgjhkrnlmneö" och annat obegripligt... Men nytt år blir det i alla fall. Är väldigt nöjd med det gamla. Otroligt vad sakta tiden går och vad roligt det är att man faktiskt bara blir klokare och vackrare med åren (det sista ligger helt i betraktarens ögon).


dessa två bilder är ett exempel på hur långt och fint mitt hår har blivit (därav mina extrema poser där jag försöker se cool ut, vad gör man inte för konsten liksom?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0