Struktur och förberedelser

Imorgon påbörjar jag mitt tredje gymnasieår... eller fjärde... nej tredje för det första räknades inte. Det enda som stör mig är att jag inte har något randigt kollegieblock (blir tokig i huvudet av att skriva på ett rutigt) så jag sitter och vänjer mig vid de rutade. Vilket dilemma.

I övrigt så har jag bestämt mig för att få minst åtta timmars sömn varje natt och att jag ska i princip ha lagat all frukost dagen innan så det bara är för mig att öppna munnen på morgonen... Kan dock inte steka bacon och äggröra kvällen innan för då smakar den ju inte lika bra, men allt det andra ska vara klart. Och eftersom jag äter långsamt och som en häst så ska jag ge mig själv en timmes frukost och en timmes smink-och påklädning på morgonen. Duschen får ta max tio minuter.

Fan vad strukturerad jag är! Hoppas att detta håller längre än till måndag, hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0