Skolstart och sånt

Fick precis ett brev där det stod att jag inte börjar skolan förrän på torsdag nästa vecka - vilket betyder att jag har en hel extra dag, woop woop! Bara så alla vet...

Igår var trevligt. Det regnade mycket och jag hade byltat upp med filtar och värmeljus och det blev mysemysigt hela kvällen. Hoppas alla sov gott och att ingen är förkyld. Har städat undan det sista också, hittade tyvärr inget roligt eller har någon trevlig anekdot eftersom det mest var chill, men vafan, man måste ju inte alltid ha något att berätta.



Ikväll ska jag träna för första gången på länge (så jag kommer antagligen få spö utav någon som är fem år yngre än jag själv) och innan dess ska jag enligt min mammas gomorron-lapp "laga något vegetariskt utav det som finns hemma"... Hmm... blir det piroger... eller blir det piroger..?


Kommentarer
Edvinjennifer

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 11:14:44
URL: http://edvinjennifer.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0