Skola och fångarna på fortet

Oj vad bloggen blev försummad nu när skolan har börjat. Har börjat komma in i systemet igen och det känns bra. Blir dock stressad av mitt undermedvetna så magen trillskas ibland trots att jag sköter mig exemplariskt. Bacon och ägg är min nya favoriträtt... eller kassler och ägg. Yummy...

Mitt schema är väldigt soft så jag har lagt på Engelska C eftersom jag tycker det verkar kul. Studierektorn sa att jag behöver nåt att bita i sista året så detta är perfekt. Ska bli roligt, även om det är en relativt svår kurs då det är mycket litteratur. Den lär ta mycket tid.

Fångarna på fortet har ju börjat så man sitter ju spikad vid teven. Magnus Samuelsson är min favorit - såklart =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0