Pakeeeeet



Fick hem en massa grejer från dermoshop igår som jag beställt. Här är lite utav mojset och hela kalaset gick på drygt 650 spänn. Jag vet - det är helt tokigt mycket pengar men det är absolut värt det tycker jag. Detta är vad som kom i paketet:

  • Ekologisk rengöringsmousse
  • Ekologiskt ansiktsvatten (svinbra då de inte luktar mög som många andra eko-grejer gör)
  • Ansiktskräm som dämpar rodnad (perfekt sminkbas, concealer behövs knappt när man använt den)
  • Ansiktsmask
  • Hårinpackning
  • Ögonkräm (får såna fula prickar som tydligen kallas 'emilier' som uppkommer när huden runt glohålen är torra)
  • Concealer
  • Mineralpuder
  • Deodorant (den var till min kära mor, dock)
  • Fotspray (mest för att den var på rea och för att mina fötter tokar sig efter karaten)

Det ni. Så nu jävlar är jag rustad för det mesta, may the force be with me, halleluja, wax on wax off...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0