Efter promenaden

Har kommit hem från Skrylle efter att ha promenerat fem kilometer och vikt undan för skogs- och mördarsniglar. Kände mig himla hurtig fram tills det bara var en kilometer kvar då pappa säger "Ja nu börjar man få lite svettdroppar i pannan." Jag som gick bakom honom blev såklart helt ställd - jag var ju nämligen redan genomsvettig med luggen fastklibbad och LP-skivor under armarna och hela kittet. Men jag kan ju å andra sidan inte rå för att jag fick en hurtbulle till far.

Men jag har i princip redan glömt denna lilla incident för nu ska jag parkera mig i badkaret med en kopp te, vindruvor och en bok.


Smygreklam för Activia som är såhääääääääär gott. Vet inte om ni ser LP-skivorna men jag valde i alla fall att skymma luggen. Nån måtta får det ju vara liksom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0