Idol and ladysuckers

Sitter med mor, far och Nissen framför idol. Snart ska det avgöras mellan Calle och Piotr (Nissen kallade honom Pjottri så nu kan jag inte låta bli att garva när jag hör hans namn.) så nu får nu får vi se vem som går vidare...



När Idol är över så ska jag tvinga Nissen igenom En riddares historia och äta choklad. Och dricka vatten.
Och på tal om vatten; när man får en allergisk reaktion (av t.ex nötter, mandlar m.m) så ska man dricka varmt eftersom kallt snörper ihop allt ännu mer... Det jag nu undrar är om jag som nu har tandvärk (och är svullen) för köra på samma taktik. Alltså, dricka varmt för att lindra svullnaden... eller ska jag svalka det?
En svår nöt att knäcka...



PS. Idol, 099-41402 RING PÅ CALLE!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0