Bloggklädsel?

Skulle bara kolla mejl och diverse hemsidor när en plötslig tanke slog mig: Hur är man klädd när man bloggar? Vad är den absoluta favoritklädseln att blogga i och hur bör man till exempel ha naglarna? Nyfixade med fransk manikyr eller nerbitna, fnasiga fingertoppar som ömmar vid minsta lilla tryck emot tangentbordet.., Detta är en svår nöt att knäcka.

Såhär ser i alla fall min första officiella bloggdresscode ut: Naken iklädd morsans bondeskjorta. Löst och ledigt, bekvämt och snyggt. Jag känner mig indie-möter-hippie-möter-nudist-möter-mänskligheten på ett estetiskt men respektfullt vis. Did you get that?

Hur klär man sig som bloggare? E.T phone... someone?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0