Uppföljning - blivande alfahanar

Ni kanske undrar hur det såg ut idag efter fredagens tumult.
Det var studiedag igår så jag fick en extra dags frihet från de äckel som går i min klass, men idag var det alltså dags igen. Studierektorn mailade mig som sagt i fredags och sa att killarna verkade ångerfulla och ledsna över att folk uppfattat dem som otrevliga, så jag lät det hållas. Att samtalet med dem verkligen hade gjort nytta.
Försökte därför idag se om det blivit någon förändring bland folks språkbruk, men märkte ingen till en början. Det är fortfarande en del som har noll respekt på lektionerna men jag har åtminstone inte hört orden fitta, kuk, avsugning etc... Jag får helt enkelt vänta och se om jag behöver bli mer förbannad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0