U.C del 3

UTDRAG UR SJUKDAGBOK - 5 maj 2009
På något konstigt vis har jag repat mig från gårdagens förnedring. Min mage jävlas dock som vanligt och idag mår jag väldigt illa. Ibland önskar jag att jag bara kunde lägga mig ner och dö för jag orkar verkligen inte med detta längre. Provsvaren kommer att visa att jag är frisk och då kommer de tvingas röntga mig ur alla möjliga vinklar och förhoppningsvis så hittar de inflammationen som käkar upp mig inifrån (för det är precis så det känns) och jag är så jävla less på att vara halvkrasslig hela tiden.
Men jag måste försöka vara positiv, så jag kan ju tala om att jag idag har bland annat sminkat mig och målat mina läppar illröda. Igår inhandlade jag en Cosmo och en Fantomen så jag har i alla fall underhållning för några timmar frammåt. Får väl göra något som kan tänkas vettigt.


UTDRAG UR SJUKDAGBOK - 6 maj 2009
Nu är jag trött på detta. Jag vill inte mer. Kirurgen ska kalla mig. Ska på gynundersökning nästa torsdag för att se så det inte är något fel i de regionerna. Damn jag är så jävla trött på min mage nu. Kan den aldrig bli okej liksom. Skitskitskit. Orkar inte skriva just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0