Träna?

Vaknade klockan tolv. Åt två frallor och drack apelsinjuice. Känner att jag kanske borde äta något mer eftersom jag ska träna om några timmar.

Det känns mycket märkligt att jag tränar. Att säga meningen "Jag ska träna ikväll." gör mig alltid chockad och får mig att haja till varje gång jag hör mig själv yttra de orden. För jag är en sån som aldrig tränar, en sån som inte bryr mig. Och som älskar Ben & Jerry's och choklad (inte tillsammans, men i alla fall). Och vars kondition ligger på - 70 typ.

Det är konstigt att man plötsligt har börjat ta hand om sig, men jag antar att det bara är ännu ett steg emot ett normalfungerande liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0