Tradigt

Nu kan jag inte bestämma mig för nånting. Gick ner bakom trappan och glodde bland alla inspelade videor efter nåt kul men fick sån beslutsångest att jag tvingade mig själv att resa mig och gå... Det blev så jobbigt: Jurassic Park... eller Forrest Gump.. eller nån dålig serie från när man var liten?
Gick in på syrrans rum och fotade in i barskåpet (som hon fyllt med en massa o-bariga saker) och sedan tog jag en sväng in i badrummet. Borde jag kanske lägga mig i skållhett vatten och bara vara? Det är bland det bästa jag vet... Att bada. I badkar. Ensam.

   

Man kanske ska ge upp och dra täcket över huvudet? Låter det som en bra idé?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0