This is me a good day

Well, såhär ser man ut efter en dusch, smink, påklädning och hårfix a la fjärde klass (dvs man drar en borste genom håret typ två ggr i veckan). Om jag får säga det själv så är jag inte så imponerad. Tog ett fyrtiotal bilder med syrrans webcam så imagine for yourself. På alla ser jag hallucinerande ut så det spelade liksom ingen roll.



Funderar på om jag kanske ska göra de där förbannade slingorna i håret snart. Egentligen spelar det ju ingen roll eftersom jag aldrig orkar bry mig, men jag har fått för mig att flaskorna som sling-medlet ligger i kan explodera om man inte använder det. Hjälp en hypokondriker i nöd..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0