Jarmos respons

RobinsonJarmo har gett respons på min kommentar i hans blogg. Jag har funderat en del på den syn som en del killar på min skola har när det kommer till kvinnor. Jag tar nog upp exempel sedan, men det är så pass grovt att jag har svårt att ens säga dem högt.
Jag antar att Jarmo tycker att det är okej att jag använder honom som förebild i mitt blivande flygblad. Det känns otroligt bra med stöd från långt håll och från en människa som ändå har levt så pass länge. Ibland får jag för mig att jag är "ung och gnällig" över minsta lilla, men så lite respekt som det finns idag bland våra medmänniskor så vore det ju sjukt om ingen reagerade.

Så nu jävlar, med Jarmo och mina föräldrar som uppbackning ska jag skriva ett flygblad att sätta lite överallt på skolan, med fokus på den känslokalla atmosfär som vi ständigt tvingas röra oss i. Nu kör vi!



Jarmos inlägg om alfahanar på Robinsonön.
Jarmos respons till min kommentar.


Kommentarer
Robinsonjarmo

Vad bra att du får stöd av föräldrarna och förhoppningsvis av läraren också, var rädd om dig och tänk på att man kan få en massa elaka kommentarer tillbaka, du måste vara tuff.



LYCKA TILL

2009-10-01 @ 16:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0