Efter träningen

Kom hem från träningen nu efter att ha kört ashårt så jag är väldigt trött. När jag gick hem i mörkret så var det verkligen zombiewalk.
Kom att tänka på att om någon skulle komma och försöka råna mig eller slå ner mig så skulle jag bara stå och glo på personen i fråga eftersom jag var så fullständigt utpumpad. De skulle inte ens behöva säga "Det här är ett rån." för jag skulle bara titta helt likgiltigt och låta dem ta vad som helst. Det enda som gick i huvudet var "Vatten... soffan... mat..." Så jag är ett lätt byte.

Men nog om det. Nu tittar jag på Bonde söker fru och äter blodkorv. Det är trevligt som fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0