Situation

Kroppen är fullständigt oanvändbar och jag har så ont i huvudet att jag inte kan se ordentligt. Illamåendet gör att jag tvingas upp till sängen och kravlar mig bort till toaletten. Blir liggandes på golvet i två minuter utan att det händer något. Har frossa eftersom alvedonen inte har börjat verka än.
Hör hur Syrran (snart 21 år) sitter i rummet intill och spelar WOW.

Jag: Syrran! Kan du hämta en spann till mig?
Inget svar. Hör hur hon pratar med folk i sitt headset och är väldigt engagerad i spelet.
Jag (lite högre): Syrran! Kan du hämta en spann................ snälla........?
Syrran (efter en stunds tystnad): Jag har inte tid!
Jag går ner för källartrappan och in i tvättstugan för att hämta en spann. Håller hela tiden handen för munnen. Tar mig upp till sängen igen, ställer spannen precis bredvid mig och kryper sedan ner under täckena igen. Jag har ont och allting snurrar. Jag mår dåligt och tycker att det är mest synd om mig i hela världen.

Bitch.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0