Massdistraction

Är inte sugen på att sova då jag har rätt ont just nu. Tänkte lägga upp några bilder som jag tycker är så jävla coola. De är tagna på Bodoni - en klubb i Malmö där Nissens band spelade en kväll för några veckor sedan. De hette först Retribution men eftersom ingen kunde stava eller uttala det - och många andra band heter det - så valde det att byta till det mindre komplicerade Massdistraction som de anser är mycket coolare.

Om man gillar thrashmetal så är deras musik väldigt trevlig. Jag själv är väl ingen hejare direkt. Lärde mig refrängen på en låt men då "bytte" de bort den till ett annat band... Jävla svikare, hur ska jag nu kunna digga liksom?

 

Lyssna på dem här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0