Heja barnen!

Jag läser mer och mer om hur folk upprörs över att barn syns i sina föräldrars bloggar och jag är bitter å barnens vägnar. ALLA BARNEN. Inte bara bloggbarnen eller anti-mediabarnen utan alla barnen, rubbet! Å ena sidan så slipper anti-mediabarnen att hitta pinsamma bilder på sig själva i bebisformat på internet när de är fjorton-femton, men å andra sidan så... är det väl inte kul att ha föräldrar som är emot ett fenomen som inte går att stå utanför: Internet och det faktum att saker digitaliseras. Jag är glad att mina föräldrar inte har facebook, men jag skulle nog inte klandra dem om de skaffade det, bara de håller min nuna borta så länge de kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0