Godnatt

Idag har det inte blivit någon bra uppdatering. Börjar 10 imorgon så jag kan sova lite längre - skönt som fan om jag får vara så ful i munnen.

Imorgon är det också sista dagen i november för sedan börjar årets sista - och mysigaste - månad. Woop woop! Måste börja tänka på julklappar riktigt ordentligt nu. Hjälp.



Måste bara avsluta dagen med att lägga upp en bild på mitt munsår som inte syns så bra. Men ont gör det. Eller det är ju egentligen inte ett munsår, det är bara läppen som spruckit eftersom det är så kallt och torrt. Men i vilket fall som helst så vägrar det läka så nu klassar jag det som ett munsår. Mycket osmakligt såhär i söndagskvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0