God morgon.

Sov konstigt inatt. Gick och la mig 22 och somnade som en stock (tror jag eftersom jag inte minns att jag låg och tänkte). Plötsligt vaknar jag och det känns som om jag inte sovit länge alls och då är klocka 01:44 och jag är helt klarvaken och förvånad. Ligger sedan i drygt två timmar och bara försöker somna om med det är för varmt och för kallt samtidigt och jag kan inte bestämma mig om det är bäst att ligga på mage eller på sidan med ena armen klämd under kroppen eller ha den oklämd bakom sig eller om man helt enkelt kanske ska gå upp och strunta i att få mer sömn.

Men nu är jag i alla fall vaken och uppe och det känns måttligt kul att gå till skolan när man i tre veckor har kunnat sova hur länge man vill och ätit vad man vill för man har varit mestadels hemma och kunnat må dåligt ifred (och må bra ifred). Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0