Error pga skrämselbloggarna

HAHA! Gick precis in på blogg.se's startsida och såg att en utav skrämselbloggarna* har letat sig väldigt högt upp på listan över aktiva bloggare. Jag kände hur nyfikenheten började dra i mig... jag liksom... lät fingret styra upp pekaren till länken och ett två tre så tryckte jag på den! Kände hur jag svikit mig själv: ska jag ännu en gång behöva bli upprörd på grund av att jag inte kan hålla mig borta från dessa bloggar?
Men då hände något magiskt. Headern för bloggen dök upp och jag stirrade in i ett bar oskuldsfulla (monsterlika) ögon och en header lika rosa som jag vet inte vad. Men så plötsligt började datorn pipa och det kom upp en text att sidan inte samarbetar och hela internet stängdes av. Det bara dog!

Jag är inte religiös, men jag är övertygad om att detta hände för att min dator inte heller tycker om skrämselbloggarna. WE CAN COOPERATE!



*Skrämselbloggarna är de som bloggar trots att de gärna visar upp att de råder brist på hjärnkapacitet och har allvarliga grammatik- och stavningssvårigheter. Man ska vara stolt över vem man är, men jag blir så rädd, så rädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0