Ensam hemma

Modern och fadern har stuckit till Polen så jag och Syrran får bo ensamma ett tag. Typiskt just nu när jag är sjuk. Det enda braiga är att jag kan ha deras sovrum (som är stort och blått och maffigt) så jag slipper ligga i källaren och frysa. Brabra. Kan titta på film... dricka te... har nära till toan... och telefonen... man kanske skulle köpa sig lite lite godis? Eller nä, har man inte fått i sig näring på tre dagar är det kanske inte så najs att börja sitt ätande med godis.



Känner också hur musklerna jag tränat mig till sakta börjar förtvina och ersättas av samma gamla ansamling överskottsfett. Varför åker muskulaturen först? Det är ju muskler jag behöver! Hur ska jag nu orka gå från sängen till toan, från toan till kylskåpet? Mååååh..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0