Arga meddelanden



Trots mina försök att ha saker för mig själv så tar ingen i familjen mig på allvar. Vad gör jag för fel? Ska jag göra som de ska med cigarrettpaketen - måla en bild av vad som händer med användarna ifall de trotsar meddelandet? Jag orkar inte rita häng-gubbar på varje tepaket liksom...
Jag trodde att mina snälla, men ack så bestämda meddelanden skulle få lille familjen att känna respekt och vördnad för mina tepåsar, men icke. 

Hur gör man för att få ha saker för sig själv? Måsta man LÅSA IN dem?! ÅÅÅÅH va jobbigt detta blev!!!


Kommentarer
pelle

Detta är varför man har kassaskåp, förstår du ;)

2009-11-18 @ 12:09:46
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0