Skryt-listan

Här sitter jag och summerar veckan. Det har hänt flera saker som har fått mig att må riktigt bra denna vecka och jag tänker ännu en gång räkna upp dessa saker (för att skryta och samtidigt uttrycka min glädje).

  • JAG HAR TRÄFFAT JAN GUILLOU (vill poängtera att jag inte stå på hans sida på alla åsikter men han är en ikon tack vare sitt skrivande och det är det som jag är sjukt impad av).
  • Jag har tagit rött bälte i karate (fick till och med pluspoäng).
  • Jag har fikat med min käre mor, samt städat och skottat snö.
  • DET SNÖAR (DET är fint, även om det kan innebära katastrofer av olika slag så vill jag njuta av det).
  • Vi ska köpa gran.
  • Jag har inte haft ont i magen denna vecka.
  • Har skrivit tusen prov utan att bli stressad.

Så. Nu har jag fått skryta ännu en gång. Tack, tack, tack.



Kommentarer
Vera

Dooktig! :D Blir fett avis av din skrytlista!

Jag såg faktiskt Arn igår. Nu kan jag ju inte skylla på Jan Guillou för att den sög hästballe men den var faktiskt svindålig. Blev besviken :( Är förövrigt as-pepp på att se Avatar i 3D med dig!

2009-12-19 @ 18:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0