Nu blev jag lite ledsen...

för jag skulle smörja in benen med lotion (ja, det kan inte sägas för många gånger; allt som går att smörjas, SKA smörjas!) och så tog jag en liten klick på fingret, ställer ner flaskan, råkar vifta till med handen och VIPS så ligger en fet klick lotion mitt på E-tangenten på min dator!
Fatta paniken, jag var som Kalle Anka på crack. Började oja mig i min tysthet (vill ju inte riskera att mamma och pappa ska höra mig och storma ner och ropa "Vad var det jag sa! Att ha datorn i samma rum som det finns SAKER i är LIVSFARLIGT!" och det hade jag inte orkat med). Så istället bestämde jag mig för att sluta go bananas och bara försöka fånga upp all lotion som lagt sig på tangenten. Det resulterade i att jag nu suttit i tio minuter och vikt pappersstrutar i miniformat som jag kört in under, mellan och på tangenterna i och runt E.

Inte ett spår av lotion längre, men vem vet, om några dagar får hela maskinen säkert kortslutning och dör...

 
Tur att jag försäkrade den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0