Idol - Vem sjutton vinner?

Jag tycker om båda. Har halva släkten (och massor utav minnen) ifrån Calles hemstad Kristianstad så bara det känns ju lite malligt och tufft. Tycker också att han verkar vara en så go och mysig kille efter vad han visar på scenen och jag gillar hans samlade lugn och luffiga stil. En sån som man bara vill krama.
Och Erik har en sån jävla pondus så jag blir mörkrädd. Älskar hans tolkning utav Show must go on (grät nästan, fyfan alltså) och jag blir bara så... glad.

Båda två är värdiga vinnare och jag vet inte vem jag gillar mest så jag har bestämt mig för att inte fundera utan bara vara jävligt glad över att de är i final (synd att Tove som var min absoluta favorit inte fick komma dit bara).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0