Fluffboll



Detta är en fluffboll. Den har jag haft sen jag var liten. Den är färgglad och mjuk, det är som en garnboll fast det är mjukt gummi istället, så den är inte sådär stickig som garn annars är i sådana bollar. Mamma lånade ut denna fluffboll sen jag blivit för stor för den. Hon har en arbetskamrat vars son var väldigt busig av sig och så sa mamma att han kunde testa fluffbollen för att ha som stressmotverare och det har funkat. Pojken har använt fluffbollen under flera år och är mindre stressig och busig nuförtiden.
Nyligen så köpte mamma en helt ny fluffboll som jag förväxlade med min gamla härliga när den låg framme här hemma och då bytte hon ut den nya med den gamle (och pojken didn't mind) och tog hem den till mig. Så nu är fluffbollen hos sin rättmätiga ägare igen. Och gud vad jag har saknat den! Den är nostalgi för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0