Dagens ilandsproblem.

Är sugen på att krypa ihop i ett mörkt rum och titta på film inlindad i världens största filt och dricka te. Men jag får liksom inte till det. Det är pinsamt att det känns som ett problem eftersom jag har konstaterat förljande:

  • Det finns tre TV-apparater i huset. Alla fungerar.
  • Det finns VHS och DVD-spelare till samtliga.
  • Filtar regnar ur vartenda skåp i sovrum och hall.
  • Te i lösvikt och påsform regnar ur vartenda skåp i köket.
  • Vi har vatten i kranen.
  • Vi har en vattenkokare, alternativt spis, alternativt mikrovågsugn att värma upp vattnet i.
  • Vi har väldigt många filmer.

Problemet är att jag inte vet vilken filt jag ska vira in mig i, vilken tesort jag ska välja, hur mycket te jag ska göra, vid vilken utav TV-apparaterna jag ska sitta vid eller vad för film jag ska se. Fy fan vad jag skäms över min bortskämdhet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spaceinvasion

Instagram

RSS 2.0